Jak zdobyć i zaangażować użytkowników na stronie firmowej?

Budowanie zaangażowanej społeczności na stronie firmowej to wymagające zadanie i nie jest to związane z ilością użytkowników, a raczej z ich wysokimi wymaganiami. Środowisko na profilach społecznościowych oczekuje wartościowych treści, które wnoszą wiedzę lub nowe spojrzenie na konkretne zagadnienia. Istniejącą jednak pewne strategie, które przyczyniają się do szybszej promocji na platformie. Na początek warto zacząć lokalnie, czyli od pracowników swojej firmy. Można zaprosić ich do stania się częścią profilu i poprosić ich o dodanie informacji o firmie na ich profilu.

Warto również poinformować o założeniu portalu społecznościowego na swoim blogu i firmowej stronie. Następnym krokiem jest komunikacja, czyli tworzenie wartościowych treści. Rekomendujemy rozpoczęcie od podania informacji o nowościach w branży. Bardzo dobrze sprawią się również opisy badań branżowych oraz roszczenie skomplikowanych zagadnień. Trzeba jednak pamiętać, że wybór tematów jest bardzo ważny, ponieważ zależy nam na grupie odbiorców, którzy posiadają zainteresowania takie jak my.